söndag 24 mars 2013

3 x 9 = 3 /Marco

Det är sant när det gäller växlarna på min mtb. Måste hitta nått skydd som håller is och skit borta från vajrarna. Sista 5 milen idag blev enbart storklinga och 3 växlar bak som fungerade med vissa besvär.

Rejält inbakade vajrar. Ser ut som bajs och det är nog endel hästskit inblandat så inte helt fel utseende.
Totalt 4h30min i sadeln idag. Det var jobbigt för mig då jag inte alls planerat in energiintag för en så pass lång runda och när jag cyklade duktigt fel på vägen hem så blev jag sjukt trött. Mest trött på hur jävla illa cykelbanorna är uppmärkta i den här stan. Dom som gnäller på cyklister som cyklar på lite större vägar istället för cykelbanor borde prova att cykla på cykelbanor. Under all kritik!

Järvafältet bjuder på väldigt varierande underlag just nu. Själv skulle jag inte cykla där utan dubb för tillfället.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar