lördag 23 mars 2013

Lugn morgonrunda! /Marco

Idag blev det en lugn runda på morgonen innan frukost. Frukosten serverades på cykeln efter c:a 2 timmars cyklande. Gott var det och det bästa med Fairing bars är att dom funkar både i varmt och kallt väder. Dom har ett tunnt skikt med yoghurt som varken kladdar när det är varmt eller blir för hårt när det är kallt. Sedan smakar dom riktigt fräscht! Att det är bra innhåll behöver jag inte nämna är en given punkt när det gäller Fairing.

Pulsmätare hade nått spel idag. Har inte 91% av maxpuls där!

Vädret idag var kanon och det var riktigt fint ute. Lite trist att rulla ensam men det funkar det också. Är mest svårt att motivera sig innan man klätt om som är problemet. Har man någon att cykla med så känns det lättare att ge sig ut. Ska man köra ett pass ensam så är det lätt att man hamnar i soffläge istället för på cykeln. När man väl tagit sig ut så undrar man oftast varför man tvekade på att ge sig ut!

Minus 5 grader visade väderappen på min mobil att det var idag. Kändes faktiskt kallare än så. Kanske bara är jag som är blödig! Kan tjata lite om ryggen också när jag ändå är igång. Det känns faktiskt helt ok när jag cyklar. Det är värre när jag lyfter saker och försöker mig på att köra styrketräning med lite högre motstånd/vikter. Jag ska nog inte känna efter för mycket men ändå se till att träna smart!

Lovö kyrka. Har man cyklat med Fredrikshof så har man sett denna oftare än vad man kanske önskat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar