lördag 1 september 2012

Magnetröntgen. /Marco

Måste säga att det var jobbigt att ligga still i 25 minuter och tvingas lyssna på Lugna Favoriter. Att inte ens kunna klia sig på näsan när det började kittla. Gör ju alltid det när man inte får klia. Maskinen i sig lät ju mer än musiken i lurararna. Det lät nästan exakt som att man däckat utanför ett raveparty där dom körde någon psychadelisk hård trance. Det verkar va bra drag i dom där röntgenapparaterna!

Hon som skötte maskinen ville inte säga om hon sett nått och det är väl korrekt agerat. Nu blir det att vänta en vecka eller nått på svaret.

Kan beskriva känslan jag har i mitt vänsterben när det inte befinner sig i lägen där det gör riktigt ont. Det känns som när man pumpar upp en sån där luftkudde runt armen och tar blodtrycket. Pirrar och domnar liksom bort lite. Enda gången benet/ryggen känns helt frisk är när jag ligger ner. Den bortdomnande känslan hade jag redan under Kinnekulleloppet (samt dålig mage pga rutten pizza kvällen innan). Tänkte inte så mycket på det då men undrade varför mitt vänsterben betedde sig konstigt varje gång man begav sig uppför backen. Rör jag mig på ett sätt som jag vet att det känns ok så slipper jag iaf smärta.

Hoppas jag är ok till våren igen så att man får jaga lite KOM på Strava! Verkar va grejen just nu ;-)

Min polare tog en lite bättre detaljbild på den coola cykeln från Triathlonhelgen. Blev lite bättre bild än dom jag tog med min kompaktkamera!



Någon cool tysks åk.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar