torsdag 30 augusti 2012

Idag ska det röntgas. /Marco

Både intressant och lite nervöst att få reda på om det är diskbråck som ställt till det denna säsongen. Läkaren trodde på diskbråck på L4 och sjukgymnasten på L4 och L5. Jag tror jag är frisk förutom någon inflammerad muskel som ställer till det (eller kanske inte då det tom gör ont i benet när jag snyter mig). Vet inte hur lång tid det tar innan jag kommer att få svar från röntgenplåtarna men hoppas inom en vecka. Börjar bli sugen på att rehabträna. Är det så att det behövs opereras så vill jag gärna prova andra vägar först!

Lite lätt motionerande igår på löpband och motionscykel. Fick faktiskt avbryta löpbands joggingen efter drygt 18 minuter då högervaden totalhavererade! Löpning är nog inte min grej!

Känner mig som en gammal gubbe! Tourdegubbos är nog inte helt fel namn på bloggen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar