söndag 4 mars 2012

Idag Skålhamra, på tisdag Santa Lucia! /Marco

Det blev ett distanspass idag också. Hade hoppats på lite sällskap men det blev solokörning tillslut. Det var snyggt väder i början på rundan. Lite disigt och frostiga träd. På slutet av rundan kom solen fram och värmde skönt. Cyklade till slussen efter rundan och satte mg där och drack upp flaskan med energidryck och en vailj/blåbär bar. Riktigt skönt!



Det blev nästan 8 mil idag och cykeln tog mig norrut där jag passade på att köra klassiska vägen genom Skålhamra. Hade ögonen öppna när jag cyklade där för rätt som det var bakom krökarna så var det blankis. Inga dubb på min hoj så is ville jag helst inte cykla på men det gick bra dom gångerna jag var tvungen att göra det.





På tisdag blir det förhoppningsvis baguette vid Santa Lucia för tourdegubbos :-)

2 kommentarer:

  1. Sweeet.... Hoppas du är redo för lite skogsåka sen. Någon har ju köpt en traktor. :)
    /Patrick

    SvaraRadera
  2. Inget är omöjligt. Cykla i skogen hoppas jag att jag kommer hinna med trots att jag kommer satsa mycket på landsvägscyklingen! :) /Marco

    SvaraRadera