måndag 23 januari 2012

Pizzaskärarcykeln! /Marco

Nu känns det som att det är dags att börja pressa sin kropp lite hårdare för att se om man kan bli stark igen. Känns som att spinning under vintern bara fått benen att bli som spagetti. Bra för flåset och för att bränna kalorier men mer än så är det nog inte!

Nu så bor jag sjukt trångt så trainer tänker jag inte skaffa och inte heller någon ful Monark. Jag har hittat nått ännu fulare. En lite mer avancerad motionscykel på jobbets gym. Dit kan jag gå dygnet runt och köra om jag vill och nära bor jag också!



Keiser M3 pizzaslicecykeln med wattmätare. Vet inte hur exakt den är men bara den visar lika varje gång så att jag kan ha den som referens om jag ökar mina watt. Tyvärr så kan jag inte sitta helt perfekt på den men det funkar ok. Känns lite som att man mer sitter som på en tempocykel  på den än som på en racer. Till jobbet kan jag gå och köra när jag vill och jag får hoppas att dom inte tar bort dom där cyklarna nu bara.


Ja snygga är dom inte och man blir sugen på pizza varje gång man ser dom ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar