lördag 21 januari 2012

131 watt i Ursvik! /Marco

Mycket watt på diverse bloggar nu. Har dålig koll på mina watt men har iaf hittat en grym spinningcykel på jobbet som har mätare. Om den mäter korrekt spelar mig ingen roll för jag ska ha den som referens för mig själv och mina ben! Den känns ganska seriös den hojen, får bli ett inlägg om den i veckan kanske!

Idag blev det iaf 2:h 30min i sadeln på mounteinbiken. Ut till Ursvik, 2 varv på NICK och sedan hem igen. Det var verkligen snorhalt ute i spåret idag. Tänkte faktiskt skita i det och köra ett distanspass men när mina cykelvänner för dagen dök upp så blev det stigcykling. Det var bra det för även om det var riktigt halt så var det grymt roligt. Inga dubbdäck användes av någon så vi hade lika dåligt grepp alla tre.


Mathias strippar och Emil spanar.
På vägen hem stannade jag till och åt en Snickers. Den var stenhård....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar