lördag 13 augusti 2011

Pigg som en mört i Mörtvik! /Marco


Idag blev det en gosig runda ute vid Ingarö. Mörtvik och Björkvik inspekterades. Trevlig cykling men ganska lång transportsträcka till bra vägar, om man tar sig ut från stan. Väldigt mycket bilister idag, fast dom verkade snälla! Blev en fika i Björkviks Havsbad. Såg mest ut som en restaurang men det fans en kiost med en nedkyld liten tjej där man kunde köpa gött kaffe i pappmugg! Det skrapades ihop 9 mil i lagom tempo.

Hårda bistra gubbar i solskenet!
Cyklade med en gammal polare från Vimmerby. En mtb gubbe med starka ben. Vi som är från vimmerby är vana vid att cykla i backar så det blev en ganska bra runda där vi körde på lite i uppförsluten som fanns. Han hade bra tryck i benen så jag fick lite mer träning än vad jag hade tänkt mig! ;-)

Inspektion av materialet i Mörtvik.
Känner att jag inte är i den toppformen som jag hade får några veckor sedan. Kommer bli jobbigt i svealandsmästerskapen om den formen inte hinner återkomma!

Rejäl gubbröv!

2 kommentarer:

  1. Man tackar för den sista bilden... ser verkligen trimmad ut!! :)
    /MW

    SvaraRadera