onsdag 20 juli 2011

Vila idag?. /Marco



Det händer inte mycket på cykelfronten just nu. Tränar och kör långa härliga distanspass blandat med hårda intervallpass.Igår var vi ett litet gäng som körde intervaller. SMACK har ju uppehåll och några andra roliga lopp är inte på gång. Nästa lopp för mig och Eric blir Vårgårda Velofondo tätt följt av veteran SM. Är iof inte så långt kvar dit men lite mer tävlingsträning hade iaf jag behövt! Hoppas på att ha bra ben iaf. Rutin blir ju svårt att fixa på så kort tid.


Efter passet tog Eric och jag en fika på Brostugan för att efter det köra lite distans. Passet känns lite i benen idag men inte farligt. Kroppen mår ok trots hårdkörningar!


Den stora frågan för dagen är om jag ska vila eller inte. Det känns så trist att vila med så fint väder ute. Har ett galet pass jag tänkt köra som Henrik B tipsade om där man verkligen får starka ben. Funderar på att köra det ikväll faktiskt och sedan vila imorgon då det verkar bli riktigt skitväder. Passar iof bra då jag tror det är en fin etapp på Touren då. Jag tror inte Contador vinner i år men han är min favorit iaf. Evans är den som ser starkast ut enligt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar