lördag 21 maj 2011

Update weekly! /Marco

Nu har snart en vecka till passerat. Kan väl redovisa mina pass här. Eric har haft för sig lite roligare saker än mig. Jag har bara tränat.



Uppdaterat min Garmin 500 har jag gjort. Inte gjort det sedan jag köpte den för ett bra tag sedan, typ när den kom ut. Så nu hittar den fler pulsmätare hela tiden. Trots att jag är helt ensam så långt ögat kan nå. Bra update!

Annars har det sett ut som så!

Tisdag: Hårda motlutsintervaller vid Prästviken. 9 stycken i spurtställning. Blev spyfärdig. Bra!



Onsdag: Körde jag ett distanspass ensam ut till Munsö från St:Eriksplan och sen tillbaka. Det blåste ganska bra och jag fick ta i så att det knakade (nu är det lilla knaket tillbaks på cykeln). Blev 9,3 mil och 8 var i högt 
tempo.



Fredag: Körde backintervaller på Nybohovsbacken med 3 riktigt starka cyklister. Vi körde 7 rundor och jag orkade med 5 sedan fick jag vika mig på dom två sista när det var lite mindre än hälften av backen kvar. Är faktiskt riktigt nöjd med det. Kollar jag pulsen var det nog mina hårdaste intervaller någonsin. Bra träning. Benen fick rejäl mjölksyra också.



Lördag: Vaknade och kände mig typ bakfull. Lite förkyld osv. Såg att en kille skulle köra ett lugnt pass via forumet Happymtb så jag hängde med där. Blev en fikapaus under den rundan och det gick inte fort men det var skönt att ta det lugnt.



Annars känns allt segt och trist i livet för tillfället. Lite känningar i rygg och knä. Går förhoppningsvis över!
Äter sjukt mycket risgrynsgröt och jordnötssmör för tillfället. Verkar va en bra kost!

2 kommentarer:

  1. Hej, hade samma problem med min Garmin 500 efter uppdatering. Dom har nu varit snabba med en uppdatering som löste problemet. 2.80 heter den!
    MVH
    Andreas

    SvaraRadera
  2. Najs. La precis in den uppdateringen. Hoppas den funkar!

    SvaraRadera