söndag 1 maj 2011

Påskkärring en vecka sent.

Idag blev det en längre distansrunda med Vallentuna. Jag landade på totalt 16,7 mil. Rundan gick i ganska varierande tempo och det blev några fartökningar för mycket efter ca 10mil då mina ben för närvarande absolut inte vill vara med om några fartökningar. Lämnade gruppen jag körde efter 10 mil, men lyckades ändå hålla nästan 35 i snitt på egen hand med hjälp av blåsten de sista 6-7 milen.

Marco tyckte jag såg ut som en påskkärring i min utstyrsel :-), jag frös dock inte om hals eller öron idag, men resten av kroppen hade gärna fått vara varmare. Det var riktigt kallt och blåsigt idag... fryser fortfarande.


Nu får det bli lite lugnare några dagar så att benen återhämtar sig, lider visst av sura gubben som kräver massa vila. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar