lördag 30 april 2011

NICK-spåret genvägen? /Marco


Idag blev det en tidig runda ute i Ursvik. Var en bra start på dagen, fint väder men lite kallt. Genvägen som finns som ett alternativ efter en bit på spåret har jag inte testat. Ska visst va lika lång sträcka som den andra biten men mer lättcyklad och därför går den sträckan snabbare. Är iaf så jag förstått det och kanske få testa det någon dag. Låter bara så lamt att ha kört genvägen.

Jag har kört ungefär lika många gånger i Hellas som i Ursvik och jag tycker faktiskt att rundan i Ursvik är lite jobbigare på nått sätt. Det är lagom tekniskt hela tiden medan Hellas är väldigt lättcyklat ibland för att sedan bli enormt tekniskt. Bra träning är det iaf att köra i skogen, man får inget gratis!

Efteråt så la jag mig bland blommorna i vasaparken och stretchade!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar