onsdag 13 april 2011

Nya sulor och intervaller! /Marco



Idag blev det intervaller 4 styck 4 minuters med 2 minuters vila. Det var verkligen sånt väder det känns tungt att cykla i (för min del). Rått fuktigt och lite kyligt. Vet in om det var vädret men kändes nästan som att jag var lite förkyld. Snoret sprutade verkligen åt alla håll idag. Försökte hållla pulsen run 85% eller lite över under intervallerna. Hoppas verkligen att jag inte håller på att bli sjuk, det kändes ju så bra i söndags!

Testade även dom nya däcken jag slängt på kanttrådshjulen. Har nästan enbart kört med Continental GP 4000s innan men kände för att byta. Bytte till ATTACK/FORCE combon. Dom kändes lika! Är 22mm fram och 24mm bak och vet inte riktigt om en sån som jag kan känna någon skillnad på det ;-) Tyckte dom var snygga med lite fetar tryck än på 4000s däcken! Nya däcken var lite billigare också så nu kommer jag nog tyvärr bli lite långsammare!



Tror föresten att jag är sämst i världen på att montera däck och fixa punkteringar! Alltid nått som strular när jag ska fixa med däck....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar