onsdag 6 april 2011

Det kändes bra! /Marco

Hade premiärrundan på plastracern idag och det kändes riktigt bra. Inte ens motvinden kunde förstöra premiärturen. Det som känns mindre bra är att man inte har fått sina nya klubbkläder än. Är ju liksom snart dags för tävlingspremiär…



Träningen flyter på helt ok. Formen känns väl inte direkt på topp men inte superkass heller. Det blir både mtb och landsvägscykling som träning för mig. MTB är grymt bra för mig då jag får högra pulspeakar där än på landsvägscykeln. Idag försökte jag köra lite intervalliknande pass där jag iaf höll mig på över 85% i lite längre sträckor/tid. Det gick faktiskt riktigt bra. Känns som att jag skulle kunna palla samma tid jag körde idag med en puls på runt 90% av max. Det får komma lite senare in på säsongen.



Känns som att det är dags att försöka börja träna med dom nya klubbmedlemmarna. Såg faktiskt en idag ute vid Lovön. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar