lördag 19 februari 2011

Ännu en vecka med "bantning" /Eric

Förra veckan hade jag en riktigt skitvecka, var extremt trött och energilös och hade troligtvis någon infektion i kroppen som bara visade sig i tröttheten. Var helt slut efter att bara burit upp dottern för trappen här hemma i huset. Det visade sig även på vågen att något var fel och jag hade trots både träning och bra kosthållning gått upp i vikt.

Denna veckan har varit mycket bättre och vikten har stadigt stabiliserats för att sedan visa att jag faktiskt gått ner de senaste veckorna också och nu precis under den tuffa målsättningen jag har.

-7,2kg på 7 veckor.... Jag vet dock att det kommer att stanna av snart och att målvikten på 87kg till Gran Canaria kommer bli tufft. Väger iaf 89,3 nu och det är 3kg mindre än vad jag vägde i slutet på April förra året.

Jag är fruktansvärt nöjd med resultatet så långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar