söndag 20 februari 2011

ETT KVARTS VARV! Vecka 7. /Marco

Håller på att bli galen på alla vrål om att man ska dra på mer motstånd i spinningsalen. Eller så är jag bara sjukt sugen på att ge mig ut på en riktig cykel?! ;-)

Veckan som kommer så kommer jag skippa spinningen. Det känns som att jag förlorar lite av klippet/styrkan i benen av spinning. Tycker vissa motionscyklar på gymmet känns riktigt bra att dundra loss rejält på. Så kommer köra intervaller denna veckan och kanske bara ett enstaka spinningpass. Mindre mängd träning kommer det nog bli men med mer fokus på tryck i pedalerna! Tyvärr så är det tortyrsadlar på motionscyklarna så några distanspass vågar jag mig inte på med dom!

Vecka 7 blev denna träningsmängden.

330 min Spinning.
45 min Motionscykel.
80 min Styrketräning.
15 min Rehabiliteringsträning.
470 min totalt

Är nog inte bara jag som längtar efter detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar