söndag 30 januari 2011

Sjuk Vecka 4: //Marco

Nu klarade jag inte av att hålla emot längre. Blev förkyld, är många på jobbet som hostar och snörvlar och jag blev smittad. Iof så hade jag tänkt att ta en "vilovecka" men den hade jag gärna varit frisk på. Har ju även beredskap veckan som kommer så då hade jag ändå inte kunnat träna speciellt mycket då jag har en inställelsetid på 1 timma dygnet runt. Så att exempelvis sitta i en spinningsal utan täckning eller att ge sig ut på en lite längre cykeltur osv funkar inte!

Hann med ett styrketräningspass och ett 90 minuters spinningpass innan förkylningen tog nacksving på mig...

Det är en riktigt rejäl förkylning. Näsblod och slemproduktion utan dess like. Att va sjuk är hemskt! Var riktigt illa i ett par dagar och nu känner jag mig piggare men hostan är inte rolig plus att jag knappt kan prata. Att nått så löjligt som förkylning kan göra så ont (när man hostar alltså). Bafucin to the rescue och kaffe för att hålla mig vaken till finalen i australian open!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar