tisdag 7 maj 2013

Intervallträning - Strava! /Marco

Första hårda passet sedan jag sålde min racer förra sommaren. Tyckte det var lika bra att göra mig av med den när jag fick reda på att jag hade diskbråck och knappt klarade av att gå. Mest tränat rehabcykling sedan dess och idag fick jag bekänna färg. Orkade inte riktigt hänga med på lagintervallerna med klubben. Några var jag med hela vägen men det innebar blodsmak i munnen och så hårt hade jag inte riktigt planerat att köra. Är faktiskt nöjd ändå, formen ska jobbas fram! Hängde på dom snabba grabbarna mest för att se hur pass kass form jag är i.

Är inte helt återställd efter kraschen heller. Har ont i axeln och i handen men så länge jag inte sprurtar eller står och kränger i backar så känns det helt ok. Iaf fysiskt...

Dagens pass på Strava.



Bianchin gjorde nog mer jobbet idag än mina ben... ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar