måndag 28 maj 2012

Kinnekulleloppet bilder. /Marco

Jag själv gjorde en DNF på seniorloppet. Hängde med skapligt fram till 4:e gången man gick in i backen. Var med tätgruppen vid starten av backen. När jag nådde toppen hade jag tappat 2 minuter och kände att jag gjorde mer nytta vid sidan av banan genom att heja fram kompisar och andra från klubben, än vad det skulle bli njutbart att cykla runt tom på energi. Var tom på energi från start. Funderade på att kliva av redan efter första kilometern. Blev iaf 57 kilometer innan jag klev av. Varför står det lite om i stycket under, sedan är inte formen vad det borde va heller.

Är faktiskt nöjd med min insats med tanke på att jag knappt sov en blund på hela natten. Raggarna i Götene brummade ljudligt med sina fräna bilar hela natten och när man väl lyckats somna in så hade någon häftig lirare hittat tutan i sin bil klocka 04:06 som han åkte runt och signalerade med under minst 1 timmas tid. Det var härligt att kliva upp klockan 06:00 den morgonen. Till saken hör också att jag åt riktigt dåligt på resan ner till Götene och fick panikäta på en pizzeria. Den pizzan fungerade som lavemang både innan och efter loppet. Är verkligen glad över att jag inte sket på mig under den tiden jag var ute och körde. Sånt sysslar bara Gunde med!

Bilder Kinnekulleloppet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar