onsdag 18 april 2012

Ofrivillig vila. /Marco

Eftersom att jag ändå inte kan träna så kan jag ju blogga istället. Vila är verkligen sjukt tråkigt… Läste lite igår på funbeat om klubbkompisarnas träning och man saknar det redan!

Idag har jag varit och kollat kroppen hos läkare och lämnat in cykeln på Specialized Concept Store. Kan va den trevligaste cykelbutiken i stan. Kroppen verkar helt ok. Blir vila från hårdkörning ett tag till men inget var brutet och nackkotor osv var ok. Huvudet har varit helt ok, kände mig bakis i måndags och igår mer som en förkylningshuvudvärk. Ska inte anstränga mig riktigt än mao. Kan bli en sväng till gymmet imorgon och köra lite rehab för axeln och kanske trampa lite på raggarmotionscyklarna...


Växeln verkar ha klarat sig. Får se vad domen blir. Hoppas på att det bara blir ett nytt växelöra.


Har beställt spänne till skorna. Det gick ju rakt av. Bont skorna är sjukt sköna by the way. Sedan måste jag köpa en bottenplatta till speedplaypedalerna. Dom verkar ha en sån hemma på Cykelcity. Får se om jag hinner dit och köpa imorgon. Fick skruva isär klossen som satt kvar på pedalen. Den satt som sten!

Nu ska det tvättas istället för att träna. Vilket uppköp ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar