onsdag 14 mars 2012

Andra cykeldagen på GC 7 mars. /Marco

Andra rundan. Eric får syn på en Österikisk cyklist han vill visa vart skåpet ska stå för! Han hade inte mycket att säga till om!



Soria blev dagens första riktiga backe. Den lite brantare delen är riktigt fin om jag får säga vad jag tycker. Lite brantare och sämre väg men samtidigt mer livfull!



Eric jagar ett gäng norrmän.

Jag tar en paus i solen innan lunch vid Ayacata.

Eric spanar in menyn vid Ayacata.

Vi tog den lilla vägen vid Risco Blanco. Den är gammal och smal den vägen men fina vyer och gulliga hus att titta på.

Santa Lucia. Inte fått CK08 kläderna ännu. 

Vi körde sista biten via Agümes och det blåste rejält. Nedförskörning i kraftig sidvind var inte att leka med. Eric säger nått om blåsten tror jag, gick inte och höra vad man sa till varandra knappt...hörs på klippet...



Denna dagen blev det knappt 130km för mig och drygt 2300 höjdmeter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar