tisdag 21 februari 2012

Hammarbybacken! /Marco

Körde spinning idag. Sjukt segt, saknade wattmätare och att ligga och köra på med tryck i pedalerna. 90 minuters passen på odenplan med Michel eller vad han heter går undan, det är hög kadens hela tiden och man kör sjukt intensivt. Är inte säker men tror det var mig han syftade på när han vrålade "svarta linnet av med växel" då han tyckte att jag körde för tungt. Vet inte riktigt vad jag tyckte om det då jag inte riktigt kan köra som spinningproffsen gör, 130 i kadens stående är inte min grej riktigt om det inte är en spurt jag kör. Dom gör det under den delen som kallas klättring...

Iaf så kändes passet som bäst när han sa att vi skulle klättra upp för hammarbybacken. Det kändes som nått jag kunde visualisera och känna att det var lite kul iaf. Det är sjukt att man alltid är en av dom som är sämst tränad på spinningpassen. Vissa blir liksom aldrig trötta!?

En bild från laddningen innan passet med nyttiga fetter. Sedan en bild efter passet med lite mindre nyttiga fetter. Fick i mig 4 semlor idag. Känns stabilt.



Lämnade även in min racer på Norvelo idag så får dom byta växelvajrar. Känns bra att någon som vet hur man gör fixar det. Gillar annars att småfixa med cykeln men smidigt att lämna in den ibland. Hittade även ett par Bont skor i butiken (rea) som jag kommer att köpa när jag hämtar ut cykeln. Vet inte exakt vilken modell det var men det var mycket carbon i sulan. Då måste dom ju va bra. Sedan går dom att baka i ugnen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar