fredag 16 december 2011

Snygga skor! /Marco

Var med en kollega till Specialized Concept Store idag. Han skulle kolla in en Tarmac som han är sugen på!

Jag tog ett varv i butiken och såg dom här skorna! Blev lite sugen! Kommer nog köpa den vanliga S-works modellen till nästa säsong men dom här i skinn var ju sjukt snygga!


Bloggar inte så mycket nu men tränar desto mer. Kör så hårt att jag har träningsvärk i låren c:a 7 dagar i veckan ;-) Blir spinning och styrka samt någon runda på hojen.

Spelade in en film förra helgen då jag var ute och kollade in när Happymtb gänget körde någon typ av tävling jag inte vet vad dom kallar. Såg roligt ut och nästa år ska jag nog försöka att va med någon gång!



Låten hittade jag på youtube när jag sökte på mountainbike! Kunde inte låta bli att lägga in den i filmklippet!

4 kommentarer:

  1. Ser riktigt kul ut! Festlig låt också! :-)

    SvaraRadera
  2. Haha. Ja låten är lite galen! /Marco

    SvaraRadera
  3. Haha, hittade hit av en slump (eller ja, via Kolozzeum) och vad får man se om inte sig själv göra massa missar i skogen... :). Tävlingen kallas "Stockholm Bike Rally" (SBR) och brukar arrangeras lite nu och då och här och var. Sjukt roligt och utmanande, klart du ska vara med!

    //Kristin

    SvaraRadera
  4. Hehe. Ja man kan se sig själv dyka upp lite vart som helst i den moderna cybervärlden. Såg roligt ut, ska se till att va med någon gång på ett sånt där SBR race ;-) /Marco

    SvaraRadera