lördag 31 december 2011

Gott nytt bonk! /Marco

Tog en nyårsrunda idag med Ricky och ett par andra gubbs (från Happymtb). Fantastiskt väder och stigar idag. Lite kallt för luftrören men inte så att det störde nått speciellt. Det blev en tur i Hellas, lite för teknisk runda för mig men jag gjorde mitt bästa, trots att dämparen dog redan efter ett par km. Så fick bli helstelt, eller vad man ska säga. Gaffeln satte sig i ett läge så att jag fick 3-4 cm lägre styrvinkel och det sög ju rejält. Sedan frös även växlarna på slutet och jag bonkade då det blev lite väl jobbigt med strulande cykel och lite väl teknisk cykling för min del. Det var skitkul iaf och trevligt och som sagt, mägiskt fina stigar idag!

Gott nytt år på er alla som kikar in här! /Marco


Peo, Lingon, Ricky.

Trött cykel.

Ricky bättrar på brännan tills nyårskvällen!

Peo och Ricky  bränner iväg!

På väg mot Hammarbybacken som var mötesplats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar