måndag 8 augusti 2011

Svealandsmästerskapen? /Marco


Är lite sugen på att åka och köra det. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig till tävlingarna nu när Eric är skadad. Han verkar vilja åka på tävlingar trots att han själv inte kan vara med. Vore ju superkul om han gör det och kanske bra för honom också så att han inte känner att han kommer bort från cyklingen! Banan verkar ju va riktigt publikvänlig om det bara är varv på 5km. 14 varv hinner man nog bli lite yr och fin av1

Såg att det var DM ute i Norrtälje också på onsdag. Vore ju bra träning att vara med där. Känns som att det kan dyka upp rikigt bra cyklister och köra det loppet! Tävlingar känns som bästa träningarna.

Tog en liten tur på mtb:n idag när jag var ute och lämnade Erics bil. Var tänkt att bara rulla hem men hann med att köra in på en och annan lite roligare stig också. Det är kul att snurra runt i skogen! :-)


Klär mig alltid anonymt när jag cyklar i skogen eller när jag cyklar ensam på landsvägarna. Rundorna blir lugnare då folk inte retar sig lika mycket på en som när man kör i teamkläder! Sedan slipper man få andra cyklister efter sig som tror man tävlar varje meter man cyklar just för att man har teamkläderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar