tisdag 16 augusti 2011

Höstbalar! /Marco

Färingsö.
Det känns att hösten är kommen. Motivationen känns sådär och det är mörkare om dagarna, för att inte tala om kvällarna. Kanske mest beror på skitvädret men ändå… Har faktiskt redan börjat fundera på hur jag ska lägga upp vinterträningen. Är lite tidigt att börja tänka på det nu då det är minst två tävlingar på landsvägscykeln kvar i år. Formen är inte vad det borde vara men ska jag vara ärlig tror jag det är mest psykiskt jag är sliten. 


Tror jag ska köra Hammarby XC på min antagligen extremt tunga MTB. Såg någon som hade panik över att han hade en 10kg´s mtb som han skulle köra Cykelvasan på. Haha. Min väger nog 20% mer än det och då ska man uppför hammarbybacken 3ggr. Det måste ju bara sluta med att jag dör av utmattning pga för tung cykel ;-) Måste bara kolla om jag kan köra H30 med min nuvarande licens. Annars får det bli någon annan trevlig klass. Kommer enbart köra det loppet för att ha roligt. 

Bodde jag där skulle varje cykel få ett eget rum att bo i. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar