onsdag 27 juli 2011

Vill ha Specialized! /Marco

Inte en ny cykel kanske man såna här espressokoppar vore nått att sippa ristretton i på morgonen!





Vi var förbi Specialized Concept Store idag för Eric skulle få drivlinan justerad på sin Venge. Det tog en liten stund så man fick en espresso medans man väntade.  Själv så ska jag lämna in min cykel på Norvelo igen under morgondagen. Mitt nya vevlager knäpper och har sig. Är nog inget större fel utan bara nått som inte riktigt sitter som det ska!

Min hoj fick snällt vänta där ute!
Körde några 5-6 minuters intervaller idag och kropp och ben kändes tunga. Inte alls bra inför helgens lopp men jag hoppas på att två dagars vila ska få benen att vakna till igen.  Har ju haft riktigt bra ben ett tag nu och vore trist om dom tappas bort just nu! Eric körde lite kortare intervaller. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar