tisdag 26 juli 2011

Cykelsemester på Gotland. /Eric

Denna sommar ville jag göra något skoj med min dotter, kikade runt lite vad som kunde vara kul och bokade till slut en resa till Gotland och en liten stuga vid Kneipbyns camping. Dottern tyckte det var hur kul som helst (drygt 2 år). vi lämnade bilen på en parkering i Nynäshamn och tog endast cykeln med packning över. Första bilden nedan visar när vi är färdigpackade innan vi klev ombord på båten.

Vi hängde mest på leklandet och vattenparken vid Kneipbyn, något jag kan rekommendera för alla med barn. Men varje dag så blev det en cykeltur, då utan cykelkärran. Saga brukar alltid somna till så jag tog en liten träningsrunda kring lunch och kunde köra ca 4mil innan hon tröttnade efter att hon vaknat. När hon var vaken så slog hon mig på rumpan och ropade "fortare pappa, fortare", hon vet att det ska gå fort.. :-)

I övrigt så har det blivit lite träning och formen känns ok, inte topp, men ok. Snart drar vi ner till Velofondo och sen veteran-SM.

Lär bli lite uppdateringar när degubbos drar ut på tour, med start fredag...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar