fredag 22 juli 2011

Ingen frukost! /Marco

Idag ska jag ta en lugn förmiddagsrunda på min mountainbike. Tog total vilodag igår, kände mig otroligt sliten och enormt hungrig. Lyssnade på kroppen och vilade och åt rejält. Gick upp i vikt och känner mig mycket piggare i kroppen idag. Gick upp lite väl mycket i vikt så tänkte ta en lugn runda innan frukost och försöka bränna lite av den extra energin min kropp förmodligen inte behöver. Vet att uppgången bara är tillfällig men imorse vägde jag över 78kg igen och det var ett tag sedan jag gjorde det så det blir en mysrunda utan frukost. Ett par rejält stora koppar kaffe får räcka! Om inte så blir det att bonka. Har givetvis med mig energi i bakfickorna men ska försöka låta bli att nalla!

Detta kaffet vi hittade på Gran Canaria kanske vore nått en dag som denna!


Är lite besviken över att Contador tappade för mycket mark i touren igår. Andy Schleck måste man dock ge en rejäl applåd över hans taktiska drag. Är inget större fan av Andy pga han är rätt tråkigt cyklist men igår så visade han lite vad cykling handlar om. Om att våga!

1 kommentar: