lördag 25 juni 2011

Midsommarväder! /Marco

Eric på sin Venge.
Gubbos har cyklat lite i helgen. Igår körde vi ett race ihop norr om stan och E var trött men det var inte jag. E cyklade distans och jag lekte spurter och lite längre attacker emellanåt. Är ganska trevligt att köra ihop även om man har totalt olika upplägg på passet. Jag körde som en tok emellanåt och väntade in E. Fint väder hela rundan. Blev cirkus 10 mil för mig och E körde nog runt 7.



Idag så drog E iväg så tidigt så han gav sig iväg ensam. Han hade en runda på runt 12 mil och fick en skopa regn över sig på slutet av sin runda. Jag cyklade knappt 9 mil idag och fick en skopa regn på mig i början av mitt pass. Var galet väder idag. Åska/hagel/ösregn och solsken. En Gott och blandat påse kan man säga. Skönt var det iaf. Huvudsaken!



Efter 3 mil i regn var det dags att lämna dom mörka molnen bakom sig.
Det såg inte så ljust ut resten av rundan men det var varmt och fick bara några enstaka stänk på mig. Najs!
Får se om det blir ett pass imorgon också. E nämnde nått om intervaller...kanske han har glömt ;-)

1 kommentar:

  1. Jag har inte glömt intervallerna.. och det landade faktiskt på precis knappt 9 mil igår.. sen drygt 12 idag.

    SvaraRadera