lördag 25 juni 2011

Midsommarträning - Fortsättning /Eric

Marco har redan inlett så jag kompletterar mest. På midsommarafton var planen att köra ett lite hårdare distanspass, tyvärr så försvann mina krafter efter 1 timme, nästan så att jag dog. Jag försöker ju mig på att gå ner ytterligare något i vikt och det är en svår balans. Nu hade jag ätit alldeles för lite på fredagen, så jag hade inga depåer alls i kroppen. Körde dessutom på vatten i flaskorna. Det blev ändå ett bra träningspass, Marco dundrade lite spurter o liknande medans jag rullade på i mitt tempo.

Idag vaknade jag tidigt och var laddad för distans redan innan 7, så vid 7.30 gav jag mig iväg mot Ekerö. Blir ju lite transport innan jag är ute på öarna, men med tanke på att det inte fanns en enda bil ute så gick det rätt smidigt att köra på vägbanan.

Hade en skön runda på 12 mil, med fika efter 10. Dock så kom regnet och haglet när jag hade 12km kvar så jag kom hem som en blöt katt.

Hann med att ta lite bilder med min kassa mobil.

I morgon blir det som Marco redan varit inne på.. intervaller.



2 kommentarer:

  1. Ja jävlar vilken karamell den där hojen är, en riktigt pärla helt enkelt.

    //N

    SvaraRadera
  2. Visst är den... har nog aldrig trott att en hoj kan ge sådan glädje ;-)

    SvaraRadera