onsdag 8 juni 2011

Bra träningspass. /Eric

Idag fick jag iaf till ett bra träningspass utan att förta mig, körde 6,5 mil med en snittpuls på 145, vilket är lågt för mig. Men hade bra tryck i benen och nu till det bästa. Mitt skadade ben svullnade inte upp det minsta så snart är jag tillbaka med full kraft igen. Dock tror jag att jag har fått en liten spricka i ett revben, har spräckt revben förr och känner igen känslan. Gör ont när jag lyfter, när jag tar djupa andetag och trycker lätt på revbenet. Som tur är brukar sånt läka rätt snabbt.

I övrigt så är det tråkigt att långhelgen är slut. Haft en kanonhelg trots vurpan. Massor med sol, mycket cykel och dessutom massa mys med familjen. Dotter på dryga 2 år underhåller oss från tidig morgon. Bland annat bar vi ut ett bord så fick hon måla i trädgården. :-) Men mest pratar hon faktiskt om cykel och hur gärna hon vill cykla. Hon har iaf lyckats ta sina första stapplande steg med springcykeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar