onsdag 25 maj 2011

Hatar att vara sjuk, men nu känner jag mig bättre. /Eric

Har varit riktigt risig sedan i lördags, sovit massor och jobbat, allt annat har jag inte orkat med. Inte cyklat en enda meter sedan i lördags, men nu börjar kroppen känna sig bättre igen.... känns iaf bättre på morgonen förutom att jag fortfarande väger 2kg för mycket i vätska, gör alltid det när jag är sjuk. Förhoppningsvis släpper det under dagen, för då blir det tävling i kväll. Åtminstone känna på hur det fungerar genom att starta och köra minst 1 varv på Dalbyvarvet i Uppsala. I värsta fall så får jag bli publik.

I övrigt har jag beslutsångest om jag ska köpa ny cykel eller inte... så sugen, vem gillar inte prylar, frågan är om jag är värd den. :-)

Återkommer efter mitt försök till tävling ikväll, som sämst kanske jag kan hjälpa fram Marco genom att skrika lite på honom.

1 kommentar:

  1. Vi får väl se hur det går ikväll. Fick träningsvärken efter måndagens intervaller i låren nu...blir smärta ikväll mao =)

    SvaraRadera