söndag 29 maj 2011

Brutala Venge! /Marco



Gled in på Specialized Concept Store med Eric och Saga i lördags. Kollade in nya Venge och den ser riktigt grym ut. Helst den svarta. Den färgglada är lite väl glad tycker jag. Min Specialized har ganska mycket kladd på sig och när jag köper min nästa cykel så blir det förmodligen mer minimalistisk stil på lacken.




Provade ett par S-Works skor och såna ska jag ha till nästa säsong (om jag kan hålla mig till dess). Shimano som jag nu kör med sitter ju som en påse med skit jämfört med S-works skorna. Saga var med i butiken och hon granskade den gula limited edition versionen noga. Tror hon godkände dom. Hade jag haft en annan färg på cykeln så hade jag satsat på ett par gula. Dom var riktigt snygga.



Träningsmängden den här veckan blev inte så hög. Men är nöjd ändå.

Måndag. Hårt intervallpass.
Onsdag. SMACK Dalbyvarvet. Rolig träningsform. Hade gärna sett lite bilder därifrån. Såg några kameror…
Torsdag. Öl och burgare.
Fredag. Styrketräning för benen.
Lördag. GP intervaller på Stora Skuggan. Inte bara rakt fram utan som ett litet mini GP. Jobbigt kul.
Söndag. Kort distanspass. Fint väder men blåste kallt. 

Veckan som kommer innehåller lite race. Hoppas på bra tryck i benen tills det är dags.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar