måndag 31 januari 2011

Bergsbestigning - Storbild. ///Marco

Såg att dom lyxat till några spinningpass på jobbet med att köra dom på storbildskärm,  tema bergsbestigningar. Första är nu på torsdag men eftersom att jag är sjuk så får jag sitta och snyta mig istället för att ha roligt på spinningcykeln. Det är Sa Calobra på Mallorca som ska ägas upp. Inte hört talas om den bergsbestigningen men den som ska köras precis innan jag drar till GC i mars har jag hört talas om, Alpe d´Heuz. Då hoppas jag verkligen att jag mår bättre än nu...skulle va kul att köra ett pass med spinningproffsen på jobbet. Damer som tycker det är skitfult med killar i tights... ;-)




Sa Calobra
Alpe d´Heuz
Att va sjuk och sitta hemma och hosta med ond hals är inte roligt alls. Det roliga är att man förhoppningsvis snart är frisk igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar