tisdag 21 maj 2013

Intervaller. /Marco

Ikväll blev det lite intervaller i lite lätt regnväder. Gick ganska bra men vet inte om det pollen eller en förkylning som satt sig i min hals och gjort mig harklig och slemmig. Förmodligen är det pollen och då är det nog inte någon större fara att köra ganska hårt!

Skadorna börjar känns någorlunda och egentligen borde jag köra någon träningstävling snart. Tyvärr är inte psyket med riktigt än...förmodligen inte formen heller...

Gjorde ett litet segment på Strava där jag ska kolla av min form framöver. En liten lagom intervall på dryga 8km fick det bli. Tiden jag hade som bäst idag måste jag nog bättra ganska bra om jag ska bli nöjd med formen... Orkade iaf utan problem hålla 88% i snittpuls på sträckan men lite mer tryck i buggarna måste fram...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar