måndag 11 mars 2013

Älgen raskar över isen! /Marco

Hej bloggen. Det var ett tag sedan jag skrev här. Har egentligen haft massor att skriva om då skadan gjort livet lite surt för mig. Framförallt träningsmässigt men påverkar även jobbet, både fysiskt och psykiskt!

Nu har jag iaf vågat mig ut att cykla lite igen. Ett par pass har jag kört, ett i lördags och ett idag. Känns helt ok i ryggen, skulle säga att jag är 70% bra just nu. Det jobbiga är att jag kände mig 90-95% bra innan jul. Sedan hände nått och jag fick två återfall, ett vid jul och ett för några veckor sedan. Det jag hade senast höll på att göra mig helt galen. Hade helt galet och ont och kunde knappt sova på 2 veckor. Vet inte riktigt vad som hände där. Som tur är så känns det mycket bättre nu igen!

Nu blir det att träna smart i några veckor och se vart det leder. Jag hoppas på det bästa och längtar efter att få cykla på bar och fin asfalt igen. Har fått hem min nya cykel också. Den var snyggare än vad jag trodde den skulle va. Celeste är lite coolt ändå ;-)

Lite kul att cykla på isen med dubbdäck.


Hittat en trevlig lätt runda som passar mig nu när jag inte är helt kurant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar