måndag 26 november 2012

Sponsring. /Marco

Ser att nästan alla som bloggar är sponsrade (?) (med tanke på alla länkar till diverse företag osv). Är något nyfiken på vad det innebär. Hur mycket rabatter får folk egentligen för att kunna uttala sig att vara sponsrade? Trist om företag mest sponsrar bloggare och inte klubbar för då kommer ju sporten tillslut dö ut och det kommer bara finnas motionärer. Hoppas bloggare knappt får någon rabatt alls ;-) Jag är inte sponsrad men klubben har diverse samarbeten med företag som erhåller bra produkter som jag nyttjar! Blev precis klart att Fairing kommer samarbeta med oss i CK08 även under 2013 och det är grymt då dom gör riktigt bra kosttillskott. Brett utbud med garanterat bra kvalitet och deras sportdrycker har aldrig gett mig magproblem osv. Sånt som man kunnat få av andra märken.

Annars känns min rygg bra och har jag tur så är jag stark tills säsongen drar igång. Kan inte trycka på allt jag har än men hoppas att det kommer tills i februari då jag tänkt bomba på lite hårdare med min träning! Ligger på 3 cykelpass i veckan nu, 2 inomhus och 1 utomhus. Sedan lite styrketräning utöver det.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska köpa en ful framskärm till min mtb. Leran som letade sig in i ögonen senaste passet gjorde kaos med mig. Sved i över ett dygn. Glasögon gick ju inte ha på sig då dom blev leriga efter 100 meter. Världsproblem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar