söndag 8 juli 2012

Myshörna hos Eric. /Marco

Det cyklas på ganska så bra nu igen. Känns skönt att både rygg och knäproblemen börjar ordna upp sig. Kör inte på allt vad jag har men kan börja trycka på ganska fint. Känns lite trist att inte vara med och köra VSM men det kommer fler år!

Det tråkiga med rygg och knät är att jag måste stretcha väldigt ofta för att det ska kännas bra. Det kan det iof vara värt om man slipper smärta men det tar ju en del tid. Idag ska jag vila från cykeln och har då passat på att slänga på en ny kedja på MTB:n (det behövdes verkligen) samt skifta till den andra kedjan på landsvägscykeln. Använder mig av två kedjor som jag skiftar mellan. Verkar funka bra då kasset och kedjor inte verkar slitas lika hårt...

Får se hur fortsättningen av säsongen blir. Har lust att tävla lite men det är inte så lätt att ta sig till tävlingar när man inte är bilägare. Samåkningen i klubben är väl inte direkt välorganiserad...

Lite bilder som sig bör!

Myshörna deluxe.

Invigning av hörnan.

Detta blev frukost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar