måndag 23 juli 2012

Inget regn bara en massa blåst. /Marco

Gav mig ut på ett återhämtningspass idag, eller om man nu kan kalla det så. Jag drog iväg innan frukost. En kopp kaffe en snus och 200mg extra koffein. Mer fettförbränninspass kan man nog kalla det. Blev 5 mil i maklig takt. På väg ut så fick jag trampa ganska bra för att hålla 30km/h nedför Nockebybron så det blåste ganska friskt!

Kroppen börjar kännas bättre. Ryggen är helt ok och knät stör inte så mycket heller. Bara lite småsaker kvar som stör tillräckligt för att inte kunna köra tuffa intervaller osv. Som jag faktiskt saknar!

Har känt att jag sitter bättre på min MTB än på racerhojen så fixade lite med sadel och sadelstolpe under rundan för att få in liknande känsla på racern som på MTB:n. Vill gärna sitta lite högre än den inställningen jag nu får köra på men det fixar sig nog till nästa säsong. Måste jobba lite mer med rörligheten först.

Fixa med sadel och stolpe.

Stretcha den extremt korta baksida lårmuskeln... Nästan så det är pinsamt att va så stel som jag är :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar