onsdag 4 juli 2012

Fredrikshof Farsta! /Marco

Hängde med en polare ut till Farsta idag. Han har inte kört i grupp så tyckte det var dags för honom att börja göra det. Vi tog en mellangrupp. Skippade ju SMACK Skokloster idag för att jag inte anser mig va helt ok för att köra hårt. Knät osv som strular. Känns i princip ingenging när jag cyklar utan är mer när jag vaknar på morgonen och några timmar efter det. Sedan på dagarna släpper det. Så har det varit den senaste tiden nu när det blivit bättre!

Sjukt fint väder ikväll och lite roligt att köra i Farsta. Var där ute jag började cykla på landsväg för inte alltför längesen!

Tog några bilder med GoPro kameran. Funkar ju rätt ok för stillbilder!

Roligt att se yngre duktiga cyklister på träningarna!
Polaren glider med fint!


Mot Årsta havsbad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar