fredag 11 maj 2012

Gammal och feg? /Marco

Vet inte riktigt vad som hänt. Förut längtade jag till träningspassen och satt och tänkte på dom hela dagen under arbetsdagen. Sedan Östgötaloppet så har suget för cykel sänkts markant. Kan det va kraschen som fått mig att tappa lusten eller är det nått annat?

Är det så enkelt att jag blivit gammal och försiktig? Skämmigt isf! Tror att jag skyller på att pollen sänkt mig totalt senaste veckorna!

Det har spårat ur så hårt så att jag börjat köpa vanliga kläder istället för att köpa cykelkläder och cykelprylar. Träningen går ju inte heller dåligt på nått sätt. Har skapligt flås och tryck i benen och på träningarna så presterar jag riktigt bra, när jag väl tränar. Tid har jag även i överflöd så inte nått där heller...

En cykelpryl har jag köpt på senaste tiden. En singelspeed som en kollega sålde till ett bra pris. Riktigt skönt att glida runt med på stan. Tungtrampad är den så starka ben får man! Bytt styre och styrstam på den så att den blev lite skönare. Det där trackstyret som satt på var coolt men inte helt skönt att cykla runt med på stan. 



Gammal knögglig styrlinda får duga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar