torsdag 15 september 2011

Ny leksak! /Marco

Har hittat en telefon som verkligen skulle kunna passa mig. Sonyericsson Xperia Active. Den ska tåla lite väta och smuts och fungera tillsammans med vanligt pulsband. Det verkar som att man slipper köpa till ett blåtands pulsband och att man kan köra med sitt nuvarande. Stämmer det så kommer jag definitivt köpa en sån lur. Verkar ju nästan för bra för att vara sant!



Släpps i november vad det verkar (om man nu kan lita på det). Min Xperia x10 mini pro får fungera fram tills dess. Det känns som att den kommer att somna för gott vilken dag som helst. Den får se till att hålla sig vaken en liten stund till ;-)

Nästan värt och se om det går att få någon anordning till luren för att fästa på styret. Gillar min Garmin Edge 500 cykeldator men skulle kunna tänka mig att köra med den där luren som alternativ och ombyte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar