onsdag 28 september 2011

Chillar! /Marco

Blir inte så mycket bloggande nu. Blogga om min nuvarande träning känns inte så intressant. Håller koll på min träning på funbeat och det får räcka. Jag tränar iaf lite smått och försöker mest ha roligt. I måndags så hade jag lite väl roligt nerför ett stenigt parti på Fornstigen och klantade till det och flög över styret. Hamnade med ansiktet mellan två stenar (som tur var) och drog underläppen i jorden. Samtigt så tog jag emot fallet med underarmen mot en sten. Det var rejäl tur det men underarmen fick sig en rejäl smäll. Läppen blev bara lite rispig otroligt nog! Armen svullnade upp ganska rejält men nu har det lagt sig. Gör ju ont men hoppas på att få slippa gå och röntga den! Smärtan är inte så farlig ändå!



Eftersom att jag inte äger någon bra lampa för cykling i dåligt ljus så blir det ganska mycket motionscyklande/spinningcykel. Tror jag ska försöka skaffa lampa då det verkar va roligt att köra i skogen när det är mörkt! Får se om jag kan hitta någon prisvärd rackare! Är det så att jag inte kommer tycka att det är roligt att cykla med lampa så känns det dumt att slänga ut för mycket pengar!

Lite pix från Fornstigen. Cyklade ensam, blir oftast så när jag kör mtb.

Här var det hårt att landa.

Ganska mysigt i skogen.
Mmmm...gegga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar