söndag 16 januari 2011

Marco Vecka 2

Dags att börja redovisa lite träning här. Nu har jag inte dragit igång för fullt än. Väntar på att kunna börja cykla ute. Att pulsa runt med cykeln i snö eller cykla i uppkörda isiga hjulspår är inte min grej. Jag håller mig till spinning och styrka ett tag till. Längtar givetvis till att kunna ge mig ut på mountainbiken eller "vinterracern" men tänker inte stressa mig ut. Det kommer bli många mil i år i alla fall! Hoppas jag...

Så här såg det ut denna veckan. Inget avancerat alls utan jag kör så hårt jag bara kan på dom passen jag kör. Kvalitet framför kvantitet får väl bli min träningsfilosofi. När jag kollar runt och ser hur mycket andra tränar så blir jag fundersam över både det ena och det andra! Min träning i minuter och i form av en tårta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar